Verloren

Op de happening in Millen zijn we zwaar onderuit gegaan tegen Rutten. 7-1 was het verdict. Zelf kon ik er niet bij zijn maar volgens ooggetuigen was het een zeer jonge ploeg met ook nog snelheid, iets wat wij niet hebben. Volgens Mike had de score nog hoger kunnen op lopen als hij niet in de goal had gestaan. Ja denk ik ook, had hij moeten mee voetballen. Verder weet ik niets van de match. Ik weet niet wie mee gedaan heeft en ook niet wie ons doelpunt gemaakt heeft. Als we gewonnen hadden zouden ze mij het wel verteld hebben. Volgende keer beter.

Zaterdag spelen we op verplaatsing bij Rio Ham om 15u. Om 13u45 komen we samen in de sporthal. Wie niet kan en de T1 niet verwittigt wordt bekogeld met iets wat hard aankomt.

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.